به کدوم دری باید بزنم ؟!
 
khoderzai
ارضا شدی !

سلام به اونی که داره اینو میخونه !

از اونجایی که نمیخوام بدونید دخترم یا پسر اسممو نمیگم !
نمیدونم چی باید صدام کنید! فعلان به خودم میگم روانی شمام بگید روانی !
بعد میفهمید جنسیتم چیه ؟!
من یه مشکل دارم ! ! ! 
که داره مثل خوره جونمو میخوره دیگه انقد از خودم و کار کثیفم دارم اذیت میشم
که از گفتنش عبایی ندارم! .
بچه تر که بودم فک میکنم کلاس پنجم بودم که خود ارضایی رو شروع کردم .!
اره خود ارضایی !
هیچکس اون موقع نبود بم بگه خود ارضایی چیه خودمم اصلان نمیدونستم چیه
حتی اسمشم بلد نبودم ! یکی نبود اون موقع منو راهنمایی کنه
من این کار رو دوست داشتم بدون اینکه بدونم چی هست و چه عوارضی داره
هر روز این کارو میکردم روزی یک بار
یواش یواش بیشتر شد روزی دوبار سه بار پنج بار دیگه حسابش از دستم در فته بود
تا اینکه کمی اطلاعات ازش دونستم و
اطلاعاتمو یه خورده بیشتر کردم دیدم خیلیم چیز جالبی نیست
و چه عوارضایی که نداره وقتی فهمیدم کارم یه اشتباه هست تصمیم گرفتم
دیگه این کار رو نکنم
اما نتونستم من این همه الوده شدم این همه فیلمای مبتذل
این همه داستانهای شرم اور
با همه کثافتکاری اشنا بودم حالا چطور یه دعفه ازش جدا بشم و این کارارو ترد کنم ؟
هیشکی نبود کمکم کنه الانم کسی نیست
و من کارمو ادامه میدادم و میدونستم چقد واسم بده
دلم میخواست دیگه این کارو نکنم اما نمیشد داشتم دیونه میشدم
واقعا که دیونه کنندست از یه کاری بدت بیاد و انجامش بدی
به مرور خودمو کنترل کردم و دیگه فیلمای بد نگاه نکردم
تو مساجد رفتم اعتکاف رفتم نماز خوندم به جان عزیزام همه کار کردم ازش جدا بشم
اما خب نشد ولی بهتر شد کمتر این کارو تکرار کردم عادتم کمتر شده
اما من هنوز گیرم هنوزم یکی نیست بم کمک کنه رفتم تو سایتای مذهبی!
از علما کمک خواستم دریغ کردن گفتن برو پیش متخصص ! ! !
خب متخصصش کو من از کجا متخصصش رو بیارم اصلان پولم کجا بود بدم بهش ؟!
رفتم تو چت رو ما از بقیه کمک بخوام اخراجم کردن
 اینجارم حتما فیلتر میکنن ! ! ! ! 
من نمیدونم مشکلم رو باید به کی بگم !
اقا من خودارضایی میکنم با کسی هم رو درواسی ندارم
اخه چرا کمک نمیکنید مشکلم حل بشه ! !
منم به کمک نیاز دارم اصلان مگه من تنهام باورکنید 90 % از جونا این مشکل رو دارن !
من دلم میخواد پاک باشم دوس ندارم تن کثیفم رو زمین خدا باشه .
من اگه اشتباه کرم مقصرش خودم تنها نبودم
من همرو مقصر میدونم که یه نفر خراب میشه وقتیم خراب شد دیگه بهش اهمیت نمیدم
و خوبش نمیکنیم میزاریم بد تر بشه حتی اگه خودش بخواد خوب باشه و کمک بخواد . ! !
فعلا بیشتر از این بحث رو ادامه نمیدم . !
ولی به کمک همه نیاز دارم دوس دارم شمام صحبت کنید .!
نمیدونم هرچی دوس دارید بگید! 
اینجا رو درست کردم بلکه شاید حرفایی زدیم که بدرد هم خورد .
منتظر نظراتتون  هستم که ادامه بدیم !



نظرات شما عزیزان:

یکی
ساعت15:09---17 دی 1393
www.alirezael.irبرو اینجا مشکلتو بگو واز همایشا استفاده کن حتما نتیجه میگیری برات دعا میکنم
پاسخ:باشه مرسی


یکی
ساعت14:56---17 دی 1393
عزیزم منم خودارضایی داشتم والان در حال ترکم برو این سایت حتما نتیجه میکیری خود ارضایی کثیف ترین کار دنیاست حیوونا هم این بلا رو سر خودشون نمیارن البته همش بر اثر نا اگاهیه
پاسخ:اره آگه به خاطر حجب و حیای بیجای جامعه هست که اگاهی پیدا نمیکنیم اگه منو پدر مادرم یا همین آخوندا یا تو مدرسه توجیه کرده بودن هیچ وقت این کارو نمیکردم. من اگه بچه دار شدم تا 8 سالش شد بهش همه این چیزارو توضیح میدم والا به خدا. مثل خودم نشه


hamdel
ساعت2:31---5 فروردين 1393
Salam ,manam motaasefane az bachegi be in bimari dochar bodam ,bache ke bodam baedaz in kar halam az khodam beham mikhord vali chon nemidonestam chieo che paiamadhai dare baz inkaro mikardam ,hamisham talash mikardam tark konam vali nahaiat 3 ,4 mah bod ta inke avarezesho khondam va khStam ke vaghan tarkesh konam va tunestam ,kheili hese khobi bod har roz rozai ke tark karde bodamo mishmordam ,chizi ke kheili moheme inke aslan tanha nashi ,harvaghtam tanha shodi ,be ie kari ke dost dari mesle tamasha tv sargarm sho,hamom ke miri dare hamomo baz bezar ,tu khone ke tanha shodi dararo baz bezar ke vase anjame in kar ehsase amniat nakoni ,harvaght in afkar omad soraghet be in fekr kon ke baedesh cheghadr az khodet badet miad ,be in fekr kon ke.kheili tunestan tark konan pas tu ham baiad tark kon ,dar in jur mavaghe sari havaseto part kon masalan be dostet ,madaret ia shakhse nazdiki zang bezano bahash harf bezan ta havaset part beshe ,kheili havaseto jam kon
Ke ba har kasi moashert nakoni ,gahi baezi zarbehaie rohi adamo be in samt mikeshone ,nazar chizi az khoda doret kone ,omidvaram harki in moshkelo dare nejat peida kone ,ishala shomam betuni harche zodtar tark koni.
پاسخ:ممنون همه چیزایی که گفتید عالی بود یکیش عالی تر اینکه کاری کنیم احساس امنیت برا گناه نداشته باشیم مرسی دوست عزیز


یه هم درد
ساعت1:10---8 دی 1392
سلام.منم همین مشکلو دارم.ولی باورت میشه ی بار برا چن ماه ترک کرده بودم.یعنی بخوای میشه.نیت کن 40روز صبها دعای عهد بخون.اگه دوباره این کارو کردی.از اول بخون.وارد حموم که شدی هر سوره ای که حفظی رو بخون.شبا صلوات بفرست.از خدا و امام زمان کمک بخواه.فیلمو عکس زشت سعععی کن نگاه نکنی.نماز اول وقت.قران عالین واسه ترک.حتما غسل کن و نماز بخون.دوست عزیزم واقعا امیدوارم خوب شی
پاسخ: ممنون عزیزم دعای عهد تا الان نخوندم ولی این کارم میکنم میخونم


ارشین
ساعت15:33---19 مهر 1392
راستی عزیزم الاان مشکلت را با یکیک که متخصص زنان و زایمان بود در میون گذاشتم.یکی از فامیلامونه.
گفت باید بری پیش مشاور ولی گفتم بهش که نمیتونی اونم گفت بهت بگم بری بیمارستان دانشکده پزشکی اون شهری که هستی و مشکلت رو بگی..راستی اون سایتا ادرس درستشون را الان دوباره واست مینویسم.
http://www.doctorsheikh.blogfa.com

http://not-jalgh.blogfa.com

http://byandish.blogfa.com

توی ارشیو هاشون بگرد.
قصد من فقط کمک بود امیدوارم موفق شی.اخه خیلی ناراحت شدم واست .چون منم گاهی تو یک موقعیت هایی گیر افتادم که نتونستم ازشون فرار کنم
پاسخ:اصلان نمیتونم پیش کسی برم خیلی سخته ممنون که لینکارو دادی


ارشین
ساعت15:26---19 مهر 1392
سلام دوست عزیزم
این یک مسئله عادیه که متاسفانه خیلیه دچارشن.مثل اعتیاد.
عزیزم من شنیدم که میگن با ورزش زیاد میشه این مشکل رو حل کرد و میگن شبا تا کاملا خوابتون نگرفته نرین بخوابین.یک لیست هم از کارایی که دوستشون داری تهیه کن و هر وقت به فکر خودارضایی افتادی برو به اون کارا عمل کن.
راستی ادرس چند تا سایت رو که میدونم شاید بتونی مشکلتو باهاشون در میون بزاری واست مینویسم.ایشالله زودتر بتونی خودتو نجات بدی.موفق باشی.
سایت اول:
http://www.doctorsheikh.blogfa.com/cat-5.aspx
سایت دوم:
http://not-jalgh.blogfa.com/8904.aspx
سایت سوم
http://byandish.blogfa.com/category/5
امیدوارم بتوی با مراجعه به این سایتا به خودت کمک کنی.
شرمنده ولی این تنها کاری بود که از دستم بر میومد
پاسخ: دشمنتون شرمنده خیلیم زحمت کشیدید من حتما استفاده میکنم ممنون


تولد دوباره
ساعت13:44---23 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیزم نگران نباش
منم مثل تو بودم اما با توکل برخدا و عبادت و ورزش و سعی در ترک گناه با سعی خیلی خیلی زیاد ترکش کردم
سخت بود اما شد! باورکن من تونستم !
تو هم میتونی ...اگه بخوای...مطمئن باش
الان زندگیم خیلی آرومه و بیشتر از قبل عاشق خدا شدم چون اون بود که دستم رو گرفت و نجاتم داد
در ضمن گول این حرفا رو نخور که عوارض جسمانی نداره! توی شرع اسلام هر عملی که گناه داره حتما یکی از دلایلش ضرر جسمیه که به مرتکب شونده اش میرسونه!
موفق باشی
برات دعا می کنم
پاسخ:سلام اره این ترک گناه خیلی مهم هست استاد راعفی پور چند تا از سخنرانیاش اومده بیرون راجب ترک گناه با عنوان چگونه گناه نکنیم این. گوش دادم فوقالادس خیلی عالیه واقعا کمکم کرد. گولم نمیخورم یعنی نمیتونم خودمو گول بزنم من ضعفایی که در خودم ایجاد شده میبینم


یه نفر .....
ساعت17:11---16 ارديبهشت 1392
آره منم از 8 سالگی این مشکلو داشتم ... اصن نمیدونستم چیه و حتی اسمش چیه ... دو سال پیش که عوارضشو خوندم اول ترسیدم ولی وقتی بیشتر تحقیق کردم و فهمیدم اون عوارضا الکیه نگرانی و ترسم از بین رفت ... الانم اصلا با این کارم مشکل ندارم ... نیاز جنسیه دیگه !!!!
پاسخ:میدونم چی میگی شمام هم نظر آقا مهرانی جوابی که به مهران دادم بخون


مهران
ساعت7:23---10 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز واقعا تعجب میکنم ازینکه اینارو میگی و اینجوری الکی خودتو عذاب میدی !!!!!!!! خودارضایی خوبه ترکش کنی ولی بدون هیچ عوارض و ضرر جسمانی یی نداره و بهتره به جای اینکه توی وبلاگ های دروغین که بدون منبع از خودشون میگن فلان عوارض رو داره و فقط چون از نظر شرعی گناهه کلی عوارض بهش میچسبونن نری و وقتتو تلف نکنی . یکم بیشتر توی گوگل سرچ کن . هزارتا سایت های دکتر های این مشکلا هست برو سوال و جواباشونو بخون . از لحاظ شرعی گناهه ولی عوارض جسمی نداره . از دکتر هم بپرسی همین رو میگه بهت . خودتو الکی عذاب نده !!!! بازم میام ببینم جوابی نوشتی یا نه.
پاسخ: سلام ببخشید که دیر جواب دادم میدونم خیلیا میگن عوارض نداره تازه خیلیام میگن خوبه اما من خودم دارم با این دستو پنجه نرم میکنم عوارضشو حس میکنم آسیب هایی که داره بهم وارد میکنه میفمم


ی نفر
ساعت7:51---9 ارديبهشت 1392
سلام.
چنتا راه حل هست که اگه همشو انجام بدی ، 100درصد تضمینی جواب میده:
1-نماز اول وقت به هر قیمتی که شده
2-نگاه نکردن به جنس مخالف ، مخصوصاََ دخترای توی خیابون. اینا از فیلم پورنو بدتره
3-خوندن حداقل یک صفحه قرآن همراه با ترجمه (زبان عربیت هم ناخودآگاه خوب میشه)
4-گریه کردن برای امام حسین(ع) به طرز عجیبی جلوتو میگیره. وقتی تنها میشی یه نوحه بذار های های گریه کن حتی اگه 10ماه تا محرم مونده باشه
شماره دو غیر ممکنه ولی اگه بتونی ازش دست بکشی ، خیلی سخت میتونی دوباره دنبالش بری. یادت باشه که چشم ناپاک امام عصر(عج) رو نمیتونه ببینه
اگه این کارهارو انجام بدی دعاهات هم فوقالعاده سریع مستجاب میشه طوریکه خودت هم باورت نمیشه
راستی داشت یادم میرفت. یه مرکز ازدواج موقت توی تهران افتتاح شده. سرچش کن
ببینم چیکار میکنی دیگه

پاسخ:سلام باورت میشه من تو خیابون به کسی نگا نمیکنم اما نمازمم درست نمیخونم یه روز میخونم یک ماه نمیخونم


از نفس افتاده
ساعت20:40---15 اسفند 1391
سلام
منم مثل تو ده سالم بود که دیگه طعم زندگی رو نتونستم بچشم.حدودا 12 سالی میشه که میخوام ترک کنم.(از همون اول که حتی نمیدونستم چیه یه حسی بهم میگفت که کار بدیه).من فکر میکنم باید دنبال یه جایگزین بود.ورزش خیلی میتونه کمک کنه ولی من اینقدر بی اراده شدم که خودم هنوز نتونستم برم توی یه رشته ورزشی!یه سر به این سایت بزن:mardoman.net من خیلی دلم میخواست تا با یکی مثل خودم باهم ترک کنیم ولی کسی پیدا نکردم.اگه خواستی بهم ایمیل بده.من بازم به وبلاگت میام.ممنونم ازت.برا همه مون دعا کردم و میکنم...


پشیمون
ساعت10:00---8 اسفند 1391
مشکلتو به خدا بگو

بگو خدا جون به کمکت نیاز دارم

فقط توکل به خدا کن




پاسخ: چشم همین کارم میکنم اما شاید اون جور که باید سمت خدا باشم نیستم که انقد ....


محمد صادق
ساعت9:46---8 اسفند 1391
راستی اینم بگم

سعی کن توی خونه یا هرجایی که هستی تنها نباشی.

دوم اینکه سعی کن مسجد و اینا زیاد بری.

سوم توی اینترنتم سعی کن هیچ وقت توی لیست وبلاگ های به روز شده نگاه نکنی
پاسخ: سعی میکنم تنها نباشم ولی خب یه وقتایی دیگه تنها میشم چیکاکنم خب مسجد میرم کمم نمیرم این سومیت خیلی جالب بود ممنون چیزای جدیدی گفتی و یاد گرفتم


محمد صادق
ساعت9:45---8 اسفند 1391
سلام.من تقریبا همین مشکل را داشتم ولی چند روز پیش توی تلویزیون یک چیزی در مورد اینا میگفت برنامه گلبرگ.میتونی ترکش کنی مطمئن باش.

این راه ها باعث میشه که انسان از شهوت جنسی اش کم بشه.

1 ورزش کردن هستش سعی کن یک باشگاه بری مثلا تکواندو کاراته که تحرک زیادی داشه باشی.

2 سعی کن غذا های تند و تیز نخوری مثل غذاهای پیتزا ساندویچ

3 سعی کن بهش فکر نکنی بیخیال باش

4توبه کن باور کن توبه کن و همیشه سعی کن نمازت را سروقت بخونی با شیطان مسابقه بزار ببین خدا یک سمت شیطانم یک سمت کدوم طرف بری بهتره؟؟






پاسخ: میدونم کدوم برنامه میگی الان باشگاه میرم تحرکم خیلی زیاده توبه که زیاد میکنم همیشه میگم خدایا این توبه اخرم هست دیگه قول میدم این کار نکنم چه کسایی رو واسطه قرار ندادم


گمنام
ساعت9:29---8 اسفند 1391
سلام منم دقیقا همین مشکلو دارم ولی هر کار کردم نشد بزارم کنار به هیشکی هم نمیتونم بگم شده کابوس روزو شبام
پاسخ: نمیدونم چی بگم ولی من خودم از نظرات بچه ها که اینجا گفتن واقعا استفاده میکنم شما دوتا از نظرات بخونید متمئن باشید بی تاثیر نیست


nazi
ساعت21:12---27 دی 1391
doseeeeeeeeeet daram


پاسخ:ممنون


nazi
ساعت21:09---27 دی 1391
man barat pm dadam ama alan nis chra ?پاسخ: پیامات هست عزیزم

هم درد
ساعت4:55---27 دی 1391
به نظر من دایما راجع به عوارض خود ارضایی مطالعه کن . همین خودش یه جورایی بازدارندست.
پاسخ: اره این واقعا خیلی زیاد تاثیر داره تو کتاب مشکلات جنسی جوانان اینو خوندم واقعا ممنون


هم درد
ساعت4:42---27 دی 1391
منم خودارضایی می کنم . با این تفاوت که متاهل هستم. خود ارضایی تاحد زیادی ناشی از مشکلات روحی روانیه که یا باید اول اونا حل بشن یا اگه نشدن باید یه جوری فکر این کارو ازسر بیرون کرد که خیلی هم سخته . من خودم تو حالت عادی حالم از این کارا به هم می خوره . جالب اینه که اگه ببینم همسرم فیلم ناجورنگاه می کنه بهش تشر میزنم که این کارا چیه ؟! ولی وقتی که وسوسه اون کار میاد سراغم دیگه هیچ چی حالیم نیست. همه اعتقاداتم رو فراموش می کنم. البته مثل همیشه بعدش پشیمون میشمو توبه میکنم که دیگه این کارو نکنم.

منم از بچگی به این کار عادت داشتم . شاید باورتون نشه از سنین پیش از دبستان زمینشو پیدا کرده بودم ولی خوب حالیم نبود چیه که . یه بار مادرم منو درحالت نا جوری دید و به جای اینکه به فکر چاره کار باشه و به دادم برسه منو انداخت تو حموم تا مثلا تنبیهم کنه . البته شاید اونم تقصیری نداره و چوب نادانیشو می خوره . امثال ما یه جورایی محکوم به این وضعیت هستیم و خیلی هنره که بتونیم خودمونو خلاص کنیم. تازه مثل اعتیاد به مواد ممکنه هر لحظه دو باره بیاد سراغمون . اینم بگم که خودارضایی یا بقیه مشکلات جنسی تا حد زیادی ارثیه . حالا ببین یقه کیو بچسبه . قسمته دیگه.
پاسخ: شما که دیگه همسر داری شما چرا ...! بعضی وقتا میگم کاش شهوت نبود از خدا میخوام نابود بشه اما وقتی فکر میکنم میبینم چیز بدی نیست یه جور نعمت هست فقط من جنبه نداشتم درست استفاده کنم ...! واقعا ناراحت شدم امیدوارم همه چی درست بشه


Nazanin.
ساعت1:24---3 آذر 1391
Slm.man18salame va1sal haraz gahi khodErzayi mikardam,alan tark kardam,ba sargarm kardane khodam va ebadat...
پاسخ: خدارو شکر از خدا میخوام نزاره دیگه هیچ وقت سمتش بری واقعا افرین


یه دوست
ساعت15:30---13 مهر 1391
برای درمان وترک همیشگی خودارضایی حتمأ برو به این وبلاگ

www.noestemna.mihanblog.com
پاسخ: رفتم وبلاگ خوبی بود ممنون واقعا از همه بچه ها ممنونم جز این که بگم ممنونم دیگه چیکار میتونم بکنم واقعا ازتون ممنونم از همه دوستون دارم


یه دوست
ساعت15:30---13 مهر 1391
برای درمان وترک همیشگی خودارضایی حتمأ برو به این وبلاگ
www.noestemna.mihanblog.com


پره پرواز
ساعت11:32---25 مرداد 1391
سلام


دنیا پر از زیباییست اما ما انسا نها هستیم که چشم به هین زیبایی بستیم.
پاسخ: مرسی ...


asal
ساعت12:24---31 تير 1391
toba kon va az koda bakah komakt kon


on bhtarinrahnmastپاسخ: ممنون از خدا میخوام کمک همه کسایی که این مشکل دارن بکنه


روانی2
ساعت17:11---1 تير 1391
من از 8 سالگی که یکی تو مدرسه اینو بهم یاد داد تا الان که 14 سالمه این کارو میکنم 2 ساله فهمیدم اصلا چیه خیلی هم تو این 2 سال سعی کردم ترکش کنم ولیییی نمیشه برا منم دعا کنید.. (اگه میشه اینو پست کن و جوابشو بده به ایمیلم)
پاسخ: از هشت سالگی ...! واقعا نمیتونم درکت کنم من خودم محتاج به دعام برا شمام از خدا میخوام کمکت کنه همیشه کمکت کنه


farnaz.
ساعت15:33---21 خرداد 1391
Slm Azizam manam gereftare mushkele to shudam vali daram tarke$ mikunam.ba namazu ebadat to ham emtahan kun enshalah dotamunam muvafag mishim.
پاسخ: من نماز میخونم اما یه روز در هفتاد روز خیلی سعی میکنم منظم بخونم نمیدونم چرا نمیتونم


یک دوست
ساعت0:55---6 خرداد 1391
من هم یه موقعی اسیر این کار بودم اما ترکش کردم نمیگم راحته خیلی هم سخته هیچ وقت هم تا زن نگیری راحت نمیشی فقط میتونی میل جنسیتو خیلی کم کنی.برو کار کن برو کتابخونه درس بخون بی کار نباش تو جمع باش به این مسائل فکر نکن به مرگ فکر کن هدف تو زندگیت مشخص کن مثلا من هدفم این بود ارشد قبول بشم یا معدلم بالا بشه یا هر ....


پاسخ: احسنت هدف واقعا به ادم کمک میکنه نه تنها تو این زمینه تو هر زمینه ای ممنونم


ali
ساعت10:36---3 خرداد 1391
سلام

سر بريدن شيعيان در پاكستان بيا ببين

لعنت بر وهابيت
پاسخ: . . .


hamed
ساعت13:04---13 ارديبهشت 1391
salam khoob mardomo maskhare kardia.....rahe halet pisher mane ama be nazaram ye jooraye faghat vase amare sitet inkararo mikoni
پاسخ: ه از اون حرفا زدیا اصلا تو باغ نیستیا اخه امار و بازدید میخوام چیکار اینجا زور بزنه روزانه 20 نفر بیان اگه میخواستم امارم بره بالا میکردمش روزانه 20000 نفر


احسان
ساعت1:01---26 فروردين 1391
سلام

این عمل اعتیاد آوره وبهترین راه برای ترک اون بهش فکر نکردن ، که با ورزش ،پرهیز از شرایطی که ما را در چنین موقعیتی قرار می دن که مهمترینش تنهاییه ،کنترل چشم زیرا هر آنچه دیده بیند دل کند یاد ومهمترین راه ترک آن ،امید و توکل به خداوند و خواندن قرآن وسرگذشت علمای بزرگ و کرامات آنهاست که همه کرامات در نتیجه ترک محرمات بوده ،برای شما وهمه جوانها دعا میکنم و از شما هم التماس دعا دارم . موفق باشید
پاسخ: ممنون سعی میکنم چشمام کنترل کنم


fafa
ساعت15:08---22 بهمن 1390
salam azizam.zendegie mano to kheyli shabihe hame manam avale rahnamai bodam k in kesafato shoro kardam va nemidonestam k in kar chieye hata nemidonestam k gonahe.bozorgtar shodam dg khaste shode bodam afsorde shode bodam to darsam oft karde bodam jaleb injas varzesh ham mikardam vali eradei nadashtam .ta ye roz tasmim gereftam tark konam va kardam!alan 20 salame va1sale k tark kardam,tanha chizi k tonest komakam kone in bod ke:eradamo ziad kardam va khodamo tambih mikardam masalan vaghti in karo mikardam 24 saat nemikhabidam.2 vaghti in hes miad soraghet zod boro dastshoi va khodeto ba abe sard beshor(in kar moejeze mikone) 3 hamishe dare otaghto baz bezar mogheye khab(chon adam to tanhai soragh in kar mire) 4toro khoda shabha ghazahaye garm nakhor say kon labaniat bokhori 5zida to otaght nabash 6har moghe in hes omad soraght edame nade zod 15 ta salvat befres va b khoda va gonahi k dari mikoni fekr kon7 man tonestam to ham mitoni... پاسخ:ممنون از نظر زیبات یه سری از بچه هام هستن نظراتشونو خصوصی میگن از اونام کمال تشکر دارم

محمد
ساعت5:35---21 بهمن 1390
(بنام كسي كه عشق را آفريد تاموجودات زنده بيكار نمانند)

سلام دوست عزيز.

بزودي مطالبم رو در اين وبلاگ قرار ميدم وازتون خواهش و تمنا دارم.

(برادر و خواهرعزيز) كلاهتون رو قاضي كنيد و در رابطه با مشكلم ياري ام كنيد

ممنون از شما


setayesh
ساعت20:44---16 آبان 1390
-@} دوستی ما شبیه باران نیست که گاهی می آید و گاهی نمی آید ، دوستی ما شبیه هواست ، گاهی ساکت ، گاهی طوفانی اما همیشه در اطراف ماست .

عطیه
ساعت10:21---11 آبان 1390
yade khoda tooroo raha mikone omidvaram movafagh bashii

سحر
ساعت10:13---11 آبان 1390
سلام خوبی خیلی وبلاگت قشنگه خیلی خشگل درستش کردی میشه یه خواهشی ازت بکنم که بیای به وبلاگه منم یه سر بزنی تا آمارش بره بالا و برای حمایت از من و وبلاگم روی تبلیغات وبلاگم کلیک کنی میشه بیای خواهش کنم؟؟؟؟تو وبلاگ من مطالب جالبی میتونی پیدا کنی همون چیزی که میخوای آره همون پس بدو بیا منتظرت هستم اگر هم از طریق لینک زیر عضو این سایت کسب درامد بشی که خیلی بیشتر ازت ممنون میشم

http://www.zarads.com/?r=NzA2


گلابی
ساعت22:02---9 آبان 1390
بزن بزن که داری خوب میزنی

حمید
ساعت9:04---30 مهر 1390
وظیفمه داداشی یا آبجی خوبم.امیدوارم مفید بوده باشم.

پویا
ساعت19:01---28 مهر 1390
سلام از این که به وبلاگ اومدی و نظر دادی ممنون.ببین دوست عزیز خدا میگه همه ی بندگان رو اگه می بخشم بجز قاتل امام حسین.نا امیدی از درگاه خدا بزرگ ترین گناهه.نا امید نباش.وقتی بنده ای در حال سجده آیة الکرسی را خواند در های بهشت باز می شوند و تا زمانی که خداوند گناهان بنده اش را نبخشد بسته نمی شوند.وقتی بنده ای می گوید لا اله الا الله عرش خدا به حرکت در می آید و خداوند می گوید ای عرش از حرکت بایست و لی عرش می گوید چگونه بایستم در حالی که گناهان او را نبخشیده ای،و خداوند می گوید بایست که گناهان او را بخشیدم.همچنین می گوید صلوات منهدم کننده ی گناهان است.امام صادق می فرماید:اگر کسی بعد از تسبیحات حضرت زهرا بگوید لا اله الا الله قبل از آن که از جایش تکان بخورد مانند طفلی می شود که از مادر زاییده شده است.(گناهانش بخشوده می شود.).یا همسن وضویی که می گیریم باعث بخشیده شن گناهان میشود به شرط انجام ندادن دوباره ی گناه.طریقه ی خواندن نماز توبه.غسل و نماز توبه



ابتدا غسل کنید. و بعد دو تا نماز دو رکعتی بخوانید (مانند نماز صبح ) با این تفاوت که در هر رکعت بعد از حمد سه مرتبه سوره­ی توحید، یک مرتبه سوره­ی فلق و یک مرتبه سوره­ی ناس بخواند. بعد از تمام شدنِ نماز، هفتاد بار استغفارکرده و بعد بگویید: «لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ إلّا بِالله العَلِیِّ العَظیمِ» سپس بگویید:



«یا عَزیزُ یا غَفّارُ إغفِر لِی ذُنُوبِی وَ ذُنُـوبَ جَمیعِ المؤمِنینَ وَ المُؤمِناتِ فَإنَّهُ لا یَغفِرُ الذُّنوبَ إلّا أنتَ»



ای خدای عزیز و ای خدایی که بسیار آمرزنده هستی! گناهان من و گناهان همه­ی مردان و زنان مؤمن را بیامرز، چرا که کسی جز تو آمرزنده­ی گناهان نیست»


نا امید مباش


انوشيروان
ساعت17:25---28 مهر 1390
سلام.انوشيروان هستم.قصد جسارت نداشتم.منظورم از اينكه گفتم سرشون داد ميكشي اينه كه گمان كردم زياد اهل ورزش نيستي يعني مخالفي نه اينكه واقعا جيغ وداد راه.گفتي شرمنده ميشم چرا؟ از اينكه كمك ميخواي ؟ از اينكه از كرده ات پشيموني؟ همينكه پشيموني خودش يك توبه است.اليته برخي قرصها هست كه ميتونه نيروي جنسي را كمي ضعيف كنه.ولي اصلا بهت پيشنهاد نميكنم.چون عوارض داره.مگه اينكه مجبور بشي اونم تحت نظر روانپزشك وروانشناس.گفتي دست خودمه.آفرين به اين همه همت.ماندلا 37 سال زندان را تحمل كرد صبر كرد و بالاخره آزادي را ديد. تو هم انشالله كه همتشو داري وميتوني ترك كني.و آزاد بشي.باز هم تاكيد دارم هميشه غسل داشته باش ولي هر روز هر روز حمام نرو.يا اگه رفتي بشمار سه بپر بيرون.نماز را با دقت معني ( نه طولاني وخسته كننده) بخون.در نهايت آخرين چاره ازدواجه.در اولين فرصت ازدواج كن.منتظرم خبرش را بزني كه ماههاست اين كار را نكردم و خلاص و آزاد هستم.

غريبه ديروز،اشناي امروز،از ياد رفته فردا هايت.
ساعت13:59---28 مهر 1390
دوست عزيزم.اين مشكل خيلي هاست.
نميدونم ياد خدا باش به اخرت فكر كن.شايد اينجوري يه ترسي تو وجودت پيدا بشه و ديگه اين كار رو انجام ندي.
بيشتر تو جمع باش. نزار تنها بموني.
تنهايي ادمو بدبخت ميكنه.
اگه پسري بيشتر وقتت رو تا نيمه شب با دوستات بگذررون كه ديگه وقت اين كارها رو نداشته باشي.اگه هم دختري كه يه جر ديگه انرژيت رو خالي كن.مثلا با ورزش.


پویا
ساعت13:31---28 مهر 1390
راستی یه سر به وبلاگ بزن
پاسخ: اون که حتما


پویا
ساعت13:25---28 مهر 1390
سلام دوست عزیز.من یه پیشنهاد برات دارم.امام خمینی ره می فرماید برای جلو گیری از خود ارضایی به ورزش های روی بیاورید(شنا).تصاویر س ک س ی را تا جایی که می تاوانید نگاه نکنید.سعی کنید اوقات فراغت خود را با کارهای مفید پر کنید(کتاب.قرآن خوندن و قرآن گوش دادن و....).واما در مورد نماز.یکی از علل گناه کردن نماز نخوندنه.نماز صبح انسان رو از گناه دور میکنه.نماز ظهر و عصر هم همینطور.نماز های پنجگانه باعث میشن انسان مدام به یاد خدا باشه و گناه انجام نده.سعی کن ذکر بگی(لا اله الا الله.ب خصوص صلوات)هم گناهانت بخشوده میشه و هم کم تر سمت گناه میری.سعی کن بعد از نمازات سجده کنی و در سجده با حضور قلب آیة الکرسی و دعای فرج بخونی که باعث قبولی نماز میشه.سعی کن در نماز به معنی آیات توجه کنی.اگه با جماعت نماز می خونی سعی کن همراه با پیشنماز که حمد و سوره رو میخونه تو هم معنی آیات رو در دلت زمزمه کنی.امام صادق می فرماید:هر گاه خواستی بدانی که نمازت چقدر در درگاه خداوند قبول شده ببین که آن نماز چقدر تو را از گناه دور کرده است.به امید روزی که منجی عالم ظهور کند و زمین را از گناه پاک کند و به امید روزی که همه این گناه کبیره رو ترک کنن.


اللهم لا اله الا انت سبحانک و بحمدک انی عملت سوءً و ضلمت نفسی فاغفرلی انک انت خیرالغافرین
پاسخ: اره ورزش رو همه دوستان پیشنهاد کردن منم ورزش میکنم اما حس میکنم اونجوری که باید سمت خدا باشم نیستم سعی خودمو میکنم اما من بنده خوبی نبودم واسه خدا امیدوارم خدا از سر تقصیرات همه بگذره من بعد ذکرام رو بیشتر میکنم و بیشتر قران میخونم دیگه نمیدونم امام زمان کی میخواد ظهور کنه واقعان که محتاجشیم کاش میومدش


پویا
ساعت13:25---28 مهر 1390
سلام دویت عزیز.من یه پیشنهاد برات دارم.امام خمینی ره می فرماید برای جلو گیری از خود ارضایی به ورزش های روی بیاورید(شنا).تصاویر س ک س ی را تا جایی که می تاوانید نگاه نکنید.سعی کنید اوقات فراغت خود را با کارهای مفید پر کنید(کتاب.قرآن خوندن و قرآن گوش دادن و....).واما در مورد نماز.یکی از علل گناه کردن نماز نخوندنه.نماز صبح انسان رو از گناه دور میکنه.نماز ظهر و عصر هم همینطور.نماز های پنجگانه باعث میشن انسان مدام به یاد خدا باشه و گناه انجام نده.سعی کن ذکر بگی(لا اله الا الله.ب خصوص صلوات)هم گناهانت بخشوده میشه و هم کم تر سمت گناه میری.سعی کن بعد از نمازات سجده کنی و در سجده با حضور قلب آیة الکرسی و دعای فرج بخونی که باعث قبولی نماز میشه.سعی کن در نماز به معنی آیات توجه کنی.اگه با جماعت نماز می خونی سعی کن همراه با پیشنماز که حمد و سوره رو میخونه تو هم معنی آیات رو در دلت زمزمه کنی.امام صادق می فرماید:هر گاه خواستی بدانی که نمازت چقدر در درگاه خداوند قبول شده ببین که آن نماز چقدر تو را از گناه دور کرده است.به امید روزی که منجی عالم ظهور کند و زمین را از گناه پاک کند و به امید روزی که همه این گناه کبیره رو ترک کنن.
اللهم لا اله الا انت سبحانک و بحمدک انی عملت سوءً و ضلمت نفسی فاغفرلی انک انت خیرالغافرین


مهتاب
ساعت12:56---28 مهر 1390
سلام

مشکلت زیادم سخت نیست و برای حلش فقط یه کم اراده و پشتکار میخای که مطمئنم داری

فقط همین

امیدوارم موفق باشی
پاسخ: ممنون عزیزم پشتکاری بهتر از شما دوستان . . من قول میدم اردامو از اینی که هست بیشتر کنم شماها که اینجایید از خودم شرمنده میشم که این همه با من صادق هستید و دارید بم کمک میکنید تا حالا کسایی رو نداشتم بم کمک کنن شاید باورتون نشه گاهی گریم میگیره از خودم از اینکه شماها رو شرمنده میکنم


مهتاب
ساعت12:52---28 مهر 1390
سلام روانی!!!!!!!!!
مشلکت مشکل بزرگی نیست و خیلی راحت میتونی باهاش کنار بیای و ترکش کنی فقط یه کم اراده میخاد(قصد جسارت ندارم)به دکتر و اینجور چیزا هم نیازی نیست فقط باید خودت بخای همین
سعی کن به وسوسه هایی که تورو مجبور میکنن بری طرفش "نه" بگی خودت میبینی که بعد از یه مدت مشکلت برطرف میشه
امیدوارم موفق باشی


محمد
ساعت3:28---28 مهر 1390
سلام . دوسته من باتوجه به زمان شروع به اين حركتت ميشه فهميد كه دختري قائده اين مشكلت برميگرده به دوستاني كه داري و تشويقت ميكنن به ادامش و استفاده از جنس مخالف بنظره من دور اون دوستاتو خط بكش و بزارشون كنار بجاش خودتو با كتابخوندن و عبادت با خدا از راه نماز عادت بده من كموبيش نماز ميخونم ولي سعي نكردم موقعي كه بيكارم دست به كاره بدي بزنم پس بهتره ساعت 4:45دقيقه صبح بري وضوبگيري واز خداي متعال كمك بخواي كه اون دسته هيچ بنده اي رو رد نميكنه موفق باشي دوست گلم

محمد
ساعت3:27---28 مهر 1390
سلام . دوسته من باتوجه به زمان شروع به اين حركتت ميشه فهميد كه دختري قائده اين مشكلت برميگرده به دوستاني كه داري و تشويقت ميكنن به ادامش و استفاده از جنس مخالف بنظره من دور اون دوستاتو خط بكش و بزارشون كنار بجاش خودتو با كتابخوندن و عبادت با خدا از راه نماز عادت بده من كموبيش نماز ميخونم ولي سعي نكردم موقعي كه بيكارم دست به كاره بدي بزنم پس بهتره ساعت 4:45دقيقه صبح بري وضوبگيري واز خداي متعال كمك بخواي كه اون دسته هيچ بنده اي رو رد نميكنه موفق باشي دوست گلمپاسخ: معلونم نیست دخترم یا پسر مگه پسرا تو اون سن این کارو نمیکنند متمئن باش که دختر و پسر و سن فرقی نداره !!!!؟ خب دوستای من منو به این کار تشویق نمیکنن من اثلان به دوستام نمیگم همچین کاری میکنم شده اونا بگن اما من دوست ندارم تو دنیای واقعی حرفی ازش بزنم. . . با نماز صبح به موقع خوندنم بات موافقم خیلی خوبه ادم صبح از خوابش بزنه بره در خونه خدا گریه کنه . . ممنونم ازت

حمید
ساعت11:13---27 مهر 1390
سلام دوست گلم.میدونم مشکلت چیه!!میدونم که اکثر دختر پسرا اینکارو میکنن!!!بازم میدونم که...


بیخیال میدونم که همه میدونن اما نمیدونن!!!


نمیدونن که باید چجوری ترکش کرد.مطمئنم که نمیدونن.این غریزه یه چیز ذاتیه نمیشه انکارش کرد یعنی همه اینو دارن!!!!پس باید بگی همه هم خود ارضایی می کنن دیگه!!!نه اینطوری نیست.جامعه خراب شده گلم. اونی که میگه فقط فقط تقصیر خودته مطمئن باش دروغ میگه.البته بدون که خودتم سهم بزرگی داری.مشکل ایناس:


اول ازهمه بیکاری که بخشیش به جامعه بر میگرده.


دوم دیدن انواع اینجور فیلماو عکسا وداستاناس که بخشیش بر میگرده به جامعه.


سوم اعتماد به نفسه که بر میگرده به خودت و خانواده که یادت ندادن.


خب پیشگیری که نتونستی بکنی پس حالا جلوی بروز عواقب بعدیشو بگیر:


1:اولا هیچ جایی و هیچ موقعی خودتو تنها نذار هنوز دیدی که تنها هستی برو بیرون تو خیابون واس خودت بگرد.


2:ورزش کن همیشه تاجایی که میتونی ورزش های سنگین انجام بده تا حالی واست نمونه که بری دنبال اینجور کثافت کاریا.


3:به هیچ تصویر س ک س ی نگاه نکن چه برسه به داستانو فیلماش.


4:نماز که انشاالله میخونی چند رکعت اضافی هم نماز صبر بخون گلم.


5:روزه بگیر هم ثواب داره هم اینکه خدا خودش نمیذاره که بری دنبال اینجور کارا...


6:اعتماد به نفستو قوی کن و همیشه به خودت بگو من میتونم این کارو بذارم کنار.





و اما عواقبش که خودت بهتر از من میدونی چیه از ازکار افتادن قدرت نطفه گذاری و بچه دار نشدن بگیر تا گناه کبیره ای که عذابش تو آخرت تورو میگیره.


لاغر و زشت میشی.چشمات کم نور میشه.اعصابت به هم میریزه.به قول خودت روانی میشی و....


به امید اینکه یه روزی ازت بشنوم که گذاشتی کنار.یعنی اکثر جوونا چه دختر و چه پسر بذارنش کنار.انشاالله.


به منم سر بزن در آرزوهای شیشه ای منتظرت هستم.بای تا های گلم.پاسخ: خیلی حرفای قشنگی زدی شما ها با تمام وجود دارید کمک میکنید من قول میدم کمک های شمارو هدر ندم و نهایت استفاده رو ببرم از همه واقعا ممنونم نمیدونم چطور زحمات شمارو باید جبران کنم


حمید
ساعت11:05---27 مهر 1390
سلام دوست گلم.میدونم مشکلت چیه!!میدونم که اکثر دختر پسرا اینکارو میکنن!!!بازم میدونم که...
بیخیال میدونم که همه میدونن اما نمیدونن!!!
نمیدونن که باید چجوری ترکش کرد.مطمئنم که نمیدونن.این غریزه یه چیز ذاتیه نمیشه انکارش کرد یعنی همه اینو دارن!!!!پس باید بگی همه هم خود ارضایی می کنن دیگه!!!نه اینطوری نیست.جامعه خراب شده گلم. اونی که میگه فقط فقط تقصیر خودته مطمئن باش دروغ میگه.البته بدون که خودتم سهم بزرگی داری.مشکل ایناس:
اول ازهمه بیکاری که بخشیش به جامعه بر میگرده.
دوم دیدن انواع اینجور فیلماو عکسا وداستاناس که بخشیش بر میگرده به جامعه.
سوم اعتماد به نفسه که بر میگرده به خودت و خانواده که یادت ندادن.
خب پیشگیری که نتونستی بکنی پس حالا جلوی بروز عواقب بعدیشو بگیر:
1:اولا هیچ جایی و هیچ موقعی خودتو تنها نذار هنوز دیدی که تنها هستی برو بیرون تو خیابون واس خودت بگرد.
2:ورزش کن همیشه تاجایی که میتونی ورزش های سنگین انجام بده تا حالی واست نمونه که بری دنبال اینجور کثافت کاریا.
3:به هیچ تصویر س ک س ی نگاه نکن چه برسه به داستانو فیلماش.
4:نماز که انشاالله میخونی چند رکعت اضافی هم نماز صبر بخون گلم.
5:روزه بگیر هم ثواب داره هم اینکه خدا خودش نمیذاره که بری دنبال اینجور کارا...
6:اعتماد به نفستو قوی کن و همیشه به خودت بگو من میتونم این کارو بذارم کنار.

و اما عواقبش که خودت بهتر از من میدونی چیه از ازکار افتادن قدرت نطفه گذاری و بچه دار نشدن بگیر تا گناه کبیره ای که عذابش تو آخرت تورو میگیره.
لاغر و زشت میشی.چشمات کم نور میشه.اعصابت به هم میریزه.به قول خودت روانی میشی و....
به امید اینکه یه روزی ازت بشنوم که گذاشتی کنار.یعنی اکثر جوونا چه دختر و چه پسر بذارنش کنار.انشاالله.
به منم سر بزن در آرزوهای شیشه ای منتظرت هستم.بای تا های گلم.
راستی کاری داشتی چه از طریق ایمیل وچه از طریق تلفن و وبلاگم در خدمتت هستم.


انوشيروان
ساعت10:12---27 مهر 1390
ببين دوست من از اينكه ميبينم رك و پوست كنده از همه كمك خواستي خوشحالم.مشكل شما اساسيه.ببين چيه كه به خاطرش وبلاگ زدي.اما مشكلي نيست كه آسان نشود مرد بايد كه هراسان نشود.

اول: بايد بدونم دختري يا پسر.از نوشته هات اين طوري دستگيرم شد كه دختري.

دوم:سنت چقدره؟

سوم:اصلا نگو دست خودم نيست وقتي بگو دست خودم نيست كه اين كارو جلوي مردم انجام بدي(سخن معصوم (ع) ).پس دست خودته.

چهارم: اين كار مثل رفع عطش با آب شوره.هرچي بيشتر اين كار رو بكني بيشتر تحريك پذيرتر ميشي؟گفتم بايد سنت را بدونم.

پنجم:اين كار بيشتر از ضررهاي جسمي ،آشفتگي رواني به همراه داره،پس بايد اين كار از سرت وفكرت بيرون بره.

ششم:اين طوري كه من فهميدم خودت از ته دل نميخواي ترك كني.چرا؟ ميگم.چون دوستان راست ميگن ورزش يكي از بهترين درمانهاي اين كاره.چرا سرشون داد ميكشي؟

هفتم: بيكاري و تنهايي اولين عامل ايجاد وتشديد كننده اين كاره پس اصلا وابدا نبايد بيكار و تنها باشي.آدم كه بدنش خسته باشه فقط فكرش اينكه يه لقمه بزنه وبخوابه .هرچي هست از بيكاريه.درس خوندن مشغولت نميكنه بايد تحرك وجابجايي داشته باشي.

هشتم:اگه بساط ماهواره وسي دي هاي انچناني توي خونه داري.فكر ترك رو از سرت بيرون كن.

نهم:اصلا وابدا دنبال مصاحبت با جنس مخالف نباش.

دهم: از خوردن خرماو موز وغذاهاي تند پرهيز كن.

يازدهم:سعي كن هميشه بدنت تميز تميز باشه وهميشه غسل جنابت داشته باشي‌(اين خيلي مهمه) با طولاني كردن نماز و ذكر خودت را ازنماز هم زده نمن.نماز را بخوان ولي كوتاه وبا دقت.

دوازده:ببينم جوابت چيه بقيه اش را ميگم
پاسخ: 19 سالمه دست خود خود خودمه رفع عطش با اب شوره از سر و فکرم بیرونش میکنم اولش که گفتی از این که رک و پوسکنده از همه کمک میخوام و چی شده که واسش وبلاگ زدم حالا میگی از ته دل نمیخوام ترک کنم اگه نمیخواستم ترک کنم واسه چی باید خودمو کوچیک کنم و وبلاگ بزنم و مشکلمو داد بزنم من از این کار بیزارم خب منم گفتم ورزش خیلی خوبه و دیگه انرزی برا ادم نمیزاره من کی سر شون داد کشیدم هان ؟ ؟ ؟ خب نه فیلم انچنانی ندارم گاهی وقتا مجبور میشم با جنس مخالف صحبت کنم دیگه همیشه غسل میکنم روزی دو سه بار دوش میگیرم جوابمو تا اونجایی که شد گتم ممنون از این که بم کمک کردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها






نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 35439
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1